Witaj!
Skoro tu jesteś, to znaczy, że chcesz wziąć udział w kursie e-learningowym Jak wspierać rozwój językowy małego dziecka?
Ten kurs jest elementem badania naukowego pod tytułem Weryfikacja skuteczności kursu e-learningowego w kształtowaniu przekonań na temat rozwoju językowego i wielojęzyczności. W badaniu chcemy sprawdzić, na ile skutecznie nasz kurs edukuje i dostosowuje przekonania na temat rozwoju językowego i wielojęzyczności do aktualnej wiedzy naukowej oraz czy forma, w jakiej przekazujemy rodzicom informacje, ma znaczenie dla tego, jak dużo zyskają oni dzięki uczestnictwu w organizowanych przez nas przedsięwzięciach.
Uzyskane dane będą analizowane anonimowo (po oddzieleniu od danych osobowych). Możesz zrezygnować z udziału w badaniu i realizacji kursu w dowolnym momencie, bez podania przyczyny.
Badanie prowadzone jest przez zespół MultiLADA pracujący na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego w ramach działania 11 Inicjatywy Bilateralnej (No. 2024/43/7/HS6/00002) realizowanej przez Uniwersytet Jagielloński i finansowanej przez Norweski Mechanizm Finansowy na lata 2014-2021. W ramach Inicjatywy działaniem 11 kieruje prof. dr hab. Ewa Haman (Uniwersytet Warszawski), a za badanie odpowiedzialna jest dr Agnieszka Dynak (Uniwersytet Warszawski).
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową informacją o badaniu oraz klauzulą RODO.
Jeśli masz pytania dotyczące projektu, prosimy kierować je na adres: multilada@psych.uw.edu.pl.